Dakrenovatie Hofstra
Webdesign | Branding | Logo

Naast een nieuwe website, had Dakrenovatie Hofstra de wens van een nieuwe logo.
Aan de hand van een brainstorm avond ontstond er zowel een visie voor het nieuwe logo als een nieuwe branding.
Vanuit 3 logo concepten is het nieuwe logo ontstaan samen met de nieuwe huisstijl voor Dakrenovatie Hofstra.
Dit was meteen het uitgangspunt voor de nieuwe ‘One Page’ pagina. De website moest met name gebruiksvriendelijk zijn voor iedereen waarin de diensten en het eenvoudig contact op kunnen nemen centraal staan.



“Dian heeft onze zakelijke website voor Cornelis Hofstra ontworpen en gebouwd én het logo ontworpen. Eigenlijk alles van A tot Z. Dian denkt met de klant mee, ze neemt de tijd tot dat wij tevreden waren, maar ook tot dat ze zelf het juiste gevoel er bij had! Haar perfectionisme siert haar in haar werk en uitvoering hierin!
Doordat ze een maximaal aantal klanten aanneemt, waarborgt ze de kwaliteit en dat hebben wij meer dan zo ervaren!”
Cornelis & Gea – Dakrenovatie Hofstra
Voor Dakrenovatie Hofstra is er gekozen voor een combinatie van (donker) blauw als basis in combinatie met een oranje contrasterende kleur.
Door dit contrast creeer je een duidelijke toevoeging naar belangrijke aspecten in zowel het logo design (het dak) als in informatie en acties voor op de website.
Benieuwd naar de hele website van Dakrenovaties Hofstra? Je kunt de website zelf bezoek d.m.v. de link hieronder!
Bezoek dakrenovatieshofstra.nl
Samenwerken?
Wil je nu graag zelf aan de slag? Dat kan!
Neem hiernaast contact met mij op, of plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik denk namelijk heel graag met je mee!
Neem direct contact op
Terug naar mijn aanbod